Studiehallen

Studiehallen har öppet alla dagar i veckan under skoltid och hit är du alltid välkommen om du vill jobba med skoluppgifter, ha hjälp med ett visst ämne eller inför ett prov. Du kan få hjälp med kurser som du har svårt för men också med kurser som du vill satsa på ett högt betyg i.

Studiehallen bemannas under skoldagarna av resurslärare enligt schema. Resurslärarna kan nås på telefonnummer: 073-086 29 13.

Du är alltid välkommen

Studiehallen är alltid öppen under skoltid och den är öppen för alla. Här kan du arbeta med läxor i lugn och ro men också få hjälp och stöd av olika slag. Du behöver inte vara i behov av något stöd för att utnyttja möjligheten att arbeta med någon skoluppgift här. Däremot finns det stöd och hjälp att få här om du skulle behöva det.

Speciallärare

Jenny Wennesund

Speciallärare för Estetiska programmet och Naturvetenskapsprogrammet

Maja Olsson (OLJN)